Wednesday, December 31, 2008

SunwaY laGOOn !!



uh...
besh suNGguh di kala cuti sekolah baru baru ini.. aku n family berkesempatan bercanda di theme park yang happening nih.. tak lain tak bukan.. SUNWAY LAGOON!!!.. act planning nie last minute bila my sis Dura Invite kitaorang join die n anak2 nye..
MMM so apalagi aku pn single time tu(hubby work!!) join jele... mandi manda bersama family...
tak silap last aku sampai sunway nie adalaa dalam 10 tahun yang lalu.. time tu skola g beb!! hehehe... so kali nie mmg takkan lepaskan peluang nie... walaupn dikatakan tak sedar diri tu membawa baby hahah!!!... besh mmg besh.. kita orang ambik pakej THEME waterpark n amusement PaRk!!!!
anatara yang terlibat dalam aktiviti mandi manda nie..
  1. my lovely mum
  2. my daddy
  3. angah Dura
  4. Ayu n HUby din
  5. My sara (ayu's)
  6. sOphea (ayu's)
  7. iskandar ( my lil noty bro)
  8. umi (angah's daughter)
  9. aidil(angah's son)
  10. achik pilah a.k.a ain aya teha
mmm kalu ikotkan.. seme game aku takleh main.. mula2 tengok je kat bawah.. tapi tak leh tahan beb.. aku memberanikan diri men gak akhirnya.. tapi tak seme aa.. hehe. yelaa ada game yang merbahayakan bb ku syang nie.. haha.. apa apa pn credit to my sis angah,,.
really enjoy beb aktiviti kali ni..
rugi pada yang tak join;
  • my hubby (keRRY) = worKIng
  • Along's n family = vacation at cameron
  • amir = jaga rumah
hehe.....

No comments: