Thursday, December 4, 2008

INiLah Aku..


assalamualaikum...
Sukacita memperkenalkan diri ini adalah seperti gambar di atas.. aku jua dikenali sbg deqno (time old School) mama (time study2 dulu kat Poli) bbey (time kegemilangan semasa alam kelincahan) and of course siti atau ct (panggilan utk aku petama kali aku di hadapan lecture n bos di tmpt keje petama aku...) tak kesah la apa nama jua aku ttp aku yang ada dalam pic nie... mmm aku act dah ada pernah buat blog sendiri suatu ketika dahulu.. kira2 3 tahun yang lalu .. memandangkan tatkala itu blog kurang famos cam skang nie.. n aku dulu banyak aktiviti len n malas sangat nak mengadap seme ni.. aku wat tak dek jelaa sampailaa ari ni 04 Disember 2008 aku try masuk atau log in balik acc lama aku .. alangkah dasyatnye aku telupa apa nama n pasword or email segala laaa...(MAKSUDNYE AKU TAK LEH LOG IN LAAAA) so nak kata hape aku wat aaa semula (ACC len).. al kisah banyak aku nak cite dalam ne.. yela kata dah 3 tahun laa katakan..
dari tembun jadi slim sket dari sorang sampai bedua n nak betiga.. aduhss,,, banyak tol nak cite dalam ni.. mm ok aku try stat plan2.. hehe...
we'll be continue.. boss aku panggil....
"ye bos... jap Bos..." (kaco daaa!!! )


No comments: