Friday, December 26, 2008

KaraOke Time @ redBOx!!

MASA : 12.00pm - 3.00pm (yang Laki nie time solat jemaat DOwh!)
taRIkh : 26 Disember 2008
LOKASI : RedBOx Ria Sogo
MemberS : AKu , mala jarUmm, wawa, Aino (yg lmbt skali smpai), hamidi(jln kaki) n farid (sengau sbb selsema daaa plak)
Menu : Beef sTicks n fries apa benda Ntah nama nye..

Yehaa!!!
Finally jadi gak Program KaraoKe LunCh HOur yang telah Lama menjadi Idaman Pn mala Yang exited Plan bpe kali tapi tak menjadi mmdangkan ramai aHli karaOke Tak dapaT JOin kerana seBab Musabab Yang Tak Releven LANgsuNG!!! ahahhaa..

yang buek lawak nye.. yang paliNg jauh dr Putrajaya sampai dulu daa.. mmdangkan yang sebelah sogi aleh2 ada keje plak tetiba dari PN nOrma (aku laa dari Pjaya tu!!) so aku pun check in aa dpt bilik 46 yg mmg besh dkt ngan tits bits a.k.a daPOr laaa (tmpt refill air yang dekat)

aku sampai.. aku warm up laa
1 ,2 lagu.. smentra mengunggu mala n yang len2... sampai... tak sangka gak maK buyung nie (farehah suke panggil aku nick name nie) leh nyanyi lagi aa walaupn ada kala sempot!!!
kira ok laa tak mengeja cam mala .. hahahaha...

so nyanyi nye nyanyi dah hampir jam 3.00 daaa.. aku pn apa lagi
bergegas nak pulang ke off.. act mmg bos cuti.. tp bese laaa ada gak minah2 kepohci kat opis aku nie.. so tepaksa laaaa balik smla ke pejabt...
haha... nie kat atas nie antara pic yang smpt di rakam kan oleh abang farid a.k.a potograper selsema ptg itu.. ( Nokia N82) cantek tu sharp tu gambonye.. hehe.. tq..
sweet memories.. bersma korang.. mmg happening!!
next time kita karaoke lagi.. kalu aaa aku masih berdaya.. yang penting seme asyik mengenakan aku jeh yang smkin gebu stlh 5 bln preggy mumy.. takde hallaaaa tggu aku wat come back!! wahhahahah....
p/s: kpd en hamidy tq banje... mmm next time banje lagi.. jangan tak makan plak taw!!! die syik minum air suam je jaga sore..
:. muka mala putih bedak a.k.a gomak laaa banyak tol foundation.. hahaha.. just a joke mala!!
lilek aaa...!!!

No comments: