Wednesday, December 10, 2008

SolemnizaTion time!!










TANGGAL
25th may 2008, bertempat di Dewan Nikah Masjid Wilayah Kuala Lumpur (alaa tmpt Datuk Siti, Nabila, Deja Moss n len2 artis nGetOP nikah ) aku n huby bernama Kerry slmt di nikahkan oleh dadY ku sndiri dan di saksikan dan disahkan oleh imam jurunikah masjid iaitu...Oleh Ustaz Nazarudi tak silap namanye..
Actually, aku tak plan pun nak tiru sapa2 atau pun gile glamor nak nikah di masjid yang cantik dan selalu jadi tumpuan VVIp n celebrity terkenal nikah. CUma ianya secara kebetulan sahaja.. (reJki KOt!!)memandangkan tiada imam jurunikah di kawasan umah aku, act aku dok selangor so under JAIS LAA.. tapi disebabkan tiada imam berkenaan kat kawasan umah aku, so aku diberi pilihan untuk bernikah di mana mana masjid yang mempunyai imam jurunikah..aiii nek kelam kabot juga aku nie.. yelaa... seme urusan aku uruskan sendiri.. esp pasal masjid nak nikah nie aku uruskan sendiri.. dari cari masjid sampai laa jumpa ngan imam nikah untuk temujanji seme aku wat sorang jeh.. cam tak caye gak.. hehe.. so dari JAIS naik turun g JAWI at last ada rejki aku memilih nak kawin kat MASJID WILAYAH ni.. MMG cantek yang amat laa masjid ni..
kebetulan time aku nikah tu.. ada 2 pasangan pengantin sahaja.. so dapatlaa aku book tarikh tersebut walaupun dah kira last minute daa tu.. akhir bln 4 dah time aku book tu.. hahahah...
kelako kelako..
Meh aku gtaw sket .. masjid nie terletak di Jalan Duta berhampiran dengan KOmpleks Kerajaan Jalan Duta... dekat gak ngan MATRADE n Mahkamah PERsekutuaN (ala ala Istana besornye).. masjid ni dipilih sebab lokasi yang cantek dan strategik utk shoot pic kawen.. tak caya korang try aaa.. hehe...
mm so acara bermula jam 10.00 am dan berakhir jam 11.00 pagi.. pastu aku ngan huby kena bergambo dulu dengan potographer yang mmg sempoii shoot pic giloo kitaorang.. yang sonok dah sah tawen. hehe.. sementara menunggu time sanding dijangka jam 2.00 petangnye plak...
ini antara pic yang aku rasa utk di tonton umum yang penuh dengan maksud tersendiri yang cukup bermakna buat pasangan pengantin Ct dan Kerry...
SeMOga kami KekaL selaManya.. Amin!!!

No comments: