Wednesday, December 31, 2008

Happy New Year!!!


Salam...

Hari ini 31/12/2008 , merupakan hari terakhir dalam tahun 2008 yang penuh dugaan dan pelbagai benda telah berlaku dan mengubah hidup aku dalam tahun 2008 ni.. sesungguhnya pemergian 2008 mmg meninggalkan kenangan manis dan pahit yang tak mungkin aku lupakan..

2008..
tahun yang cukup bermakna dalam hidup aku....
esok 1 jan 2009 kalu ikotkan genap setahun aku menjadi tunangan orang...
tapi aku dah kawin dah pn.... hahaha di bulan may juga dalam tahun 2008...
tahun ini juga aku bekerja di tempat baru, tinggal jauh dengan family setelah bergelar isteri..
yang penting aku disahkan bakal menjadi mumy pn pada bulan 8 dlm tahun 2008..
besh sangat tahun 2008 ni,, walaupun ada juga perkara yang menyakitkan... tapi takpe aku nak lupakan yang tak besh tu.. pada aku itu seme resam kehidupan....
nampaknya.. azam aku tahun 2008 hampir complete jugala....

2009 bakal tiba...
spt biasa aku akan menyimpan azam aku sendiri...
yang hanya aku sahaja yang tahu...
tapi nak juga gtaw sket.. utk korang seme
antara azam yang boleh dipostkan utk dibaca dalam nie termasuk laa:
  1. Aku nak g honeymooon... memandangkan cuti aku dah overlimit tahun nie.. so tak dapat honeymoon...(huby aku kata beselaaa insyallah) hope dapat g sblm aku deliver... baby..
  2. off cos nak jadi lurvely mumy n wife n jadi baik
  3. nak wat comebcak (lose weighT) cam sblm ni....
  4. nak further study.....
  5. yang no 5 nie biar aku je yang tahu hahahahhah
apa apa pn...

MLM nie aku nak g coundown buat petama kalinye
besama hubby tercinta kat karaoke
bersama teman crew aku..
n hubby nyer..

ok...
aku balik dulu...
dah lewat petang nie...

HAPPY NEW YEAR!!!!!!

MUUAAXHCHHCHH

No comments: