Monday, December 15, 2008

4 moNth >> 5 MOnth



Hari ini Hari Raya Aidil adha...



Tempat : Umah Maksu Balkis (Bangi)
Masa : 4.00 pm ( pas ujan renyai2)
Menu : Lontong
Mee Hoon Soup Utara (BESH GILE!!!)
Kuih muih
Nasi Impit Kuah kaCang DLL laa...




mmm masa nie gue dah nak masok 5 bln deh... tapi time nie still 4 month lagilaa.. (perubahan yang ketara dari struktur pipi ku n pewot of course) hehe.. saje je aku mengenakan JUBAH mama ku hehe.. nampak cam alim skit.. hehe.. sme tekejot ngan perubahan aku yang makin dan agak berlainan dari biasa... tak bape nak havoc n vouge sangat laa mmdangkan sembab jehh muke den time nie.. (pic bbey tu adalah anak penakan aku yang baru nak masok sebulan >>Mohd FareL Nuqman nama diberi.. aku pektis2 aa sket2!!)

MMM Mohd KErrY (huby) tidak kelihatan memandangkan beliau tidak dapat cuti dan OT pada hari raya bekenaan.. tapi takpe aku dah tolong makan kan makanan mee hon sop (utknya) yang meletop disediakan oleh maksu ku sendiri.. hahaha...
:. kelihatan dlm gambar kak Ngah aku yang tak melepas kan peluang utk merakamkan detik indah bersama ketika aku preGnant 4 bln nie.. hahaha.. terima kasih diucapkan!! .:

No comments: