Monday, December 15, 2008

3 1/2 monTh


Masa berlalu.. raya kembali lagi..
Raya tahun ini cukup meriah kerana disambut bersama huby tersayang.. (orang baru dalam family aku!!) mmm
mengikut tema pakaian mule2 mmg nak biru .. but not this blue i want this BLUE act!! tapi ntah camne.. cari2 nye cari ready made nye baju dapat blue camnie jeh.. oklaa tu.. asal blue suda..
Pic nie di ambil pada pagi raya yang lalu... di hadapan rumah ku yang ada pondok ala ala nipah gteoo... sweet jeh..
aku plak apa kes tah dok bersiap bagai siap cucuk sanggol segala... nak kata hape.. GlamoR raya laa katakan..
kah.. kah.. kah..
mmm time nie dah masok 3bln lebey aa kot aku pregnant.. al kesah baru settle segala MORNING SICKNESS yang melanda diri ini hampir sepurnama lamanye.. wah...
tak tahan nak menahan alahan yang cukup menguji kesabaran itu... ternyata bkn aku sorang hadapi nye.. huby aku pun di landa wabak yang sama juga.. alahaaiiiii cian die.. takpelaa demi BABY kita yang pertama nie kan... haha...

No comments: