Thursday, December 11, 2008

Berinai Time...


Ni time aku berinai hehe.. mula2 nak pkai 6 ke 8 persalinan.. tp setelah dipk2 4 suda..(takot lambat abis n penat dowh!!) mm so malam 24 hb May 2008 lepas marhaban kira2 jam 10.00 pm laa stat smp 12.45mlm gaklaa aku berinai sesorang jeh.. kira berinai kecik laa cz huby tak dapat berbuat demikian kerana ada hal peribadi tersendiri kah kah kah...( mlm tu sebok gak n riuh rendah umah aku ahli keluarga dok Tgk Live Final ConceRT aF6) STACY!!!!) aku nengok gtu2 jeh;; aaa sebok nak beposing bagai.. so mlm tu aku salin 4 baju termasuk baju sareee (off coz fav mak!!) minang (berat sungguh headgear kpla die!!) Vietnam kot!! (topi asyik nak jatuh jeh!!) n baju jawa (ala ala jeh!!) n satu lagi baju Gaun .. haa tu aku pakai time pas sanding.. time potong kek n buka pezenss.. hehehe.. amacam ok tak pose mak nie? hehe...

No comments: