Thursday, December 11, 2008

My WeddIng InvitataTion carD..


waLimatulurus..
Inilah kad yang menjadi perantara jempoT menjemPOt
oraNG kaMPung, Kawan2 dan saNak saUDara.. MMg Pelik Sket kad Aku nie.. cam birThdaY caRD pun ada.. cam Menu MakaNan Kat Hotel Pun ada Gak (hahaha) apa Pa pun.. aku suke desIGn kad Nie.. yang ditempah Khas... Bertemakan Silver Putih..
Kad INi mmg misteri cz ada Yng tak Sampai pada Tangan
penerima.. (lambat samPai laa Kot!!) so they all terlepas laa kenduri maks noks.. nak wat camne.. dah Anto tapi tak sampai
nak pengantin anta by hand sowang2 tak dapet laa...
hehe... mm tq to ROSE BIANAH JAMES LUCAS yang banyak membantu dari segi persiapan reben utk kad ini ...
Dengan terbit nye kad INI .. aku kena terima hakikat..
bahawa aku ini akan MENJADI ISTERI hahahaha..
oklaa tu.
apa paapun..
aku nak minta maaf kepada sesiapa yang lewat terima jemputan aku, n tak terima langsung kad ini walaupun udah diedar walaupn agak lewat.. sori Aku SUPRISE!!!!korang yang aku nak kawIN.. hahaha

No comments: