Wednesday, December 10, 2008

my eNgagement day...












Oklaa nak dijadikan cite...
new year 1st january 2008,
ditakdirkan aku telah bertunang deh...
hehe.. ntah camne aku bole betunang aku pn
tak tahu.. tapi mungkin ini laaa dikatakan jodoh rejki kot..
someone special tu di kenali sebagai Khai/Kerry

atau nama sebenarnya Khairi Idris.. Not Khairi jamaLuddin a.k.a KJ choyyy!! ea...
not boboy!! hahahaha....so far...
orangnya ok chumel, baik hati, sempoi, slumberjerk, n yang penting paling memahami
n tidak menyekat kehendak hak asasi aku tatklala aku bersama kekawan spt di dlm gambo nie.. mereka yang manis itu ialah si rose(berambut panjang) and of course yang rambut alaa alaa je tu.. si gegurl laaa (marini) diaorang nie jadi dayang2 aku laa...
turut memeriahkan majlis mak handam handalan aku Si AJEET CANTEK daro Boutique jet canteks..dan safa serta rakan2 seperjuangan..
theme of that day puRPLe (LAdies) n WHite(mAn).. so seme sweet n manis je...
Ucapan terima kasih buat seme ahli keluarga dan kawan2 yang mana bersama sama bersatu hati mengembling masa dan kederat membantu aku dalam majlis yang cukup meriah meletopss nie.....

No comments: