Thursday, July 7, 2011

mak aii dah siap!!

huh..
dari pagi tadi lagi dok mengwahngikan blog iolls yang dah lama kepam ni.. haha :p so bole laa jgak newlook dari tak adoo.. hehe :p
setelah di kaji dan disekodeng apa yang ada kat blog orang lain tu aku pn dapat laa idea sikit untuk menyiapkan blog yang tak semenggah mana ni..

**choppS!!!!!..
time aku dok try menghapdated ni.. opis aku dok kecoh2 buat hi tea ada bubur laa.. roti jala laa.. makan free off coss perot org gomen kan.. Mommy?? oww tak pe laa tak kesah pn tak pegi..
tak hadap nak mkn belari2 cam pelarian haha :P wlpn pada hakikatnya CC tak jmpot n sbut pun nama aku.. (AAK?dia pn dah taw klu pggil si ct ni sure dia pyh sgt nak dtg) sbb mmg jenis type momy ni class ok..if presentation roti jala tu camni.. mau menangis jugek haku.. haha :P tpi matilaa takkan!!

ssh laa orang nak paham aku..
kah3x... matilaa!!!

No comments: