Wednesday, July 13, 2011

London Trip




Tarik napas.. huhhhh...
Bismillah dan dengan sedikit advise dari teman yang sorang ni.. http://fruitted.blogspot.com/ ku gagahi jua menghapdet blog yang lama dikepam dek kerana ketandusan cerita (padahal seis aku tipu aku ni pemalas juga act+malu) ahh malu kata farehah.. haha :P - semoga abislaa cite aku ni.. layanszzz..

kisah nya gni laa lebey kurang..

7th may 11.50 pm
KUL- LHR

1st pix taken @ economy class (tu je yang mampoo) dlm mh 002 tak silap aku.. haha :P
- mula2 mereka bergurau manja.. haha :p

untuk makluman bersama perjalanan mengambil masa 12 hrs.. haruslaa smpai subuh waktu london tu nnti...


jauh monitor aku sbb yang kat seat nye rosak.. harus laa ngamok mat salleh dpn aku sbb tak le tgk movie.. haha :p


haruslaaa ni dady k pn nak joined jugeks.. ash mula bosan....


haaa.. depa dah stat da.. kakak keisha dah mula daaa... nak try skill kiss adik dari belakang...

aku ?? aku adoo yg captured pix ni sambil tguu cabin crew served food baru lena nak tdo.. haha

No comments: